Burträsk i Västerbotten dag 6, åker tillbaks till Westerqwarn i Västmanland

260615

Drygt 75 mil söderut körde vi. Nu är det mörkt på natten igen.

Ett släp fyllt med fritidsaktivitet för den renoveringssugne.

🚙

En kulle fylld med falnande förhoppningar.

🥱

Vi körde på många raka vägar och detta är en av dem.

Många vägbyggen pågick också.

🌦️

Publicerad av Jessika

Matte till Björn Brum

Lämna en kommentar