Karlsborg i Västergötland dag 4, Midsommardag

260620

Varm morgon och sedan blev det regn och åska.

🐻

Efter regn kommer sol. Vi tog en liten cykeltur.

Björn sitter säkert. Han fungerar även som ”ringklocka”.

🐻

Björn vinkar och Vättern är i bakgrunden.

🐻

Sedan blev det fotbolls VM i supertrevligt sällskap, nämligen ställplatsgrannen som riggat en utomhus TV-salong. Matchen var däremot inte lika munter. 1-5 mot Nederländerna.

Publicerad av Jessika

Matte till Björn Brum

Lämna en kommentar