Karlsborg i Västergötland dag 3, Årsdag för vårt husbilsboende tillika midsommarafton

260619 Tillbakablick, 250619 hade vi vår pickup kvar, med den hade vi kört vårt bohag (bortsett från några lådor som får stå hos min mor, vilket är väldigt tacksamt!) till en campingstuga. På morgonen 19 juni sålde vi pickupen på parkeringsplatsen utanför husbilsfirman. Hund, vatten, koppel och hundfilt var det sista vi tömde bilen på.Fortsätt läsa ”Karlsborg i Västergötland dag 3, Årsdag för vårt husbilsboende tillika midsommarafton”